Kennisbank

Waarom klanten voor LogicTrade kiezen

Written by Anoniem | Jan 31, 2024 1:21:00 PM

Waarom klanten kiezen voor LogicTrade software? Lees hier de zeven redenen.

Geen dubbel werk
Wanneer er gewerkt wordt met LogicTrade is alles (contactgegevens, artikeldata, voorraadbeheer, orderadministratie e.d.) geregeld vanuit één databron. Wij noemen dit de centrale databron. Dat betekent eenvoudig: u kunt op één plek gegevens verwerken (aanmaken, wijzigen, verwijderen) en dit wordt binnen de hele organisatie doorgevoerd. Iedereen is dan dus op de hoogte. De gegevens zijn hierdoor altijd up-to-date.U kunt eenvoudig met één druk op de knop van offerte een order maken, bestellen, leveren en factureren.


Goede interactie met de klant
Offerteaanvragen, inkooporders, ontvangst en facturering, alles wordt via LogicTrade beheert. Bij het eerste contact met de klant kan er via de e-mail een offerte aan hen worden gestuurd. Dit e-mailadres zal ook in het verdere proces gebruikt worden om de klant op de hoogte te stellen van belangrijke stappen in het proces. Daarnaast hoeft de klant niet af te wachten tot zij bericht ontvangen, u stelt hen eenvoudig op de hoogte van de status. Deze status zoekt u niet zelf op, maar via het dashboard van LogicTrade wordt u vroegtijdig op de hoogte gesteld. Deze informatie deelt u eenvoudig met de klant, dit pro-actief handelen wordt door klanten altijd gewaardeerd.

Ondernemers zijn altijd verrast over de mogelijkheden van onze software en de tijdsbesparing welke dit dagelijks oplevert.
                                                                                               ~ Sven Andriessen


Automatisering voorraden
LogicTrade geeft niet alleen inzicht in voorraad, maar regelt ook uw voorraad. U kunt per artikel de minimale en maximale voorraad aangeven. Daarnaast kunt u aangeven dat deze voorraad rekening moet houden met reserveringen (ook wel commissie-voorraden genoemd). LogicTrade is zeer geschikt voor duidelijke inzicht hierin. Als LogicTrade bestelt zal er dus rekening gehouden worden met de reserveringen. Bij bestellingen wordt het totaal aan reserveringen en grijpvooraad besteld.

 


Bereikbaarheid support LogicTrade
LogicTrade is eenvoudig te bereiken vanuit de software. Door in LogicTrade een aanvraag in te dienen kan het team van LogicTrade snel voor u schakelen. U stelt uw vraag en kunt online de status van uw aanvraag volgen. Ook kunt u in de aanvraag contact hebben met de supportafdeling. Deze directe manier zorgt voor een snelle en volledige afhandeling bij vragen of kwesties. LogicTrade beschikt over een grote kennisbank vol handleidingen en instructievideo’s. Op veel vragen kunt u ook daar antwoorden vinden.

 

Actuele informatie over producten 
LogicTrade staat online in contact met leveranciers. Hierdoor worden producten steeds geüpdatet. U heeft dus altijd actuele productinformatie beschikbaar. Wanneer u bestelt bij de leverancier, kunt u eenvoudig de bevestiging hiervan de software van LogicTrade inslepen. Het dashboard zal hierop signaleren dat de order compleet is.

Overal en voor iedere gebruiker beschikbaar
Verkoop gebeurd niet alleen fysiek in de winkel. Zowel op locatie, als thuis worden adviezen gemaakt. U kunt overal inloggen in LogicTrade en dat maakt dat u altijd verder kunt werken en actuele gegevens kunt tonen of oproepen.

 
 
 

Inzicht
Dankzij de dashboard van LogicTrade heeft u direct inzicht. De dashboards zijn geheel naar wens in te richten. U kiest bijvoorbeeld voor een dashboard met inzicht in omzet per verkoper, omzet per productgroep, uit te leveren orders of nog aan te betalen orders. U hoeft geen lijsten te printen, maar wordt proactief op de hoogte gesteld.

Uw doel is tevreden klanten. De software van LogicTrade helpt u daar graag bij. Door te automatiseren en inzicht te bieden helpen wij u graag bij uw workflow-management. Wil je meer weten?