Customer Support Engineer

32-40 uur per week

 

Wij zoeken versterking binnen ons Customer Success Team. Heb jij een technische IT achtergrond? Ben jij servicegericht en geeft het jou energie om onze klanten blij te maken met jouw oplossing? Dan zijn wij op zoek naar jou!

 

Wat ga je doen

Het Customer Success Team bestaat uit negen personen en heeft als hoofddoel het bieden van een optimale klantbeleving. Hierbinnen heeft ieder zijn rol. Er zijn Consultants die trainingen en implementaties verzorgen bij nieuwe klanten en Customer Service Medewerkers die met name functionele vragen beantwoorden op de 1ste lijn. Jouw rol als Customer Support Engineer zit hier tussenin.

  • Je hoofdtaak is het beantwoorden van zowel functionele, als technische vragen van de klant.

Naast het beantwoorden van deze 1ste en 2de lijns tickets voer jij ook taken uit als:

 

  • het klaarzetten van klantomgevingen;

  • instellen van API’s;

  • importeren van artikeldata.

 

Vanuit deze taken heb je naast klantcontact ook contact met andere stakeholders binnen de woningbranche, zoals leveranciers.

 

Wat wij vragen

  • Mbo(+) werk- en denkniveau (bij voorkeur heb je een ICT en/of software gerelateerd opleiding gevolgd);

  • minimaal twee jaar relevante werkervaring (in een support gerelateerd functie);

  • goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je vindt het leuk om een band op te bouwen met de klant en voor hen vraagbaak te zijn; zowel mondeling als schriftelijk beheers je de Nederlandse taal goed;

  • woonachtig binnen een straal van 40 kilometer vanaf Staphorst;

  • 40 uur per week beschikbaar, 32 of 36 uur per week is ook zeker bespreekbaar.

 

Wat wij je bieden

Wanneer jij als Customer Support Engineer ons LogicTrade Team komt versterken, kom je terecht in een fijn team waar de sfeer en energie uitnodigt om het beste in jezelf naar boven te halen. Naast een goed salaris bieden wij jou:

 

  • Volop trainings- en opleidingsmogelijkheden (persoonlijk opleidingsbudget)

  • 25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)

  • Een fijne werkplek met uitstekende faciliteiten

  • Dagelijks een heerlijke gratis lunch op kantoor

  • Moderne pensioenregeling

  • Doorgroeimogelijkheden binnen een informele, dynamische omgeving

Liever eerst telefonisch contact? Bel Linde (HR) via 088 - 2400 180.

 

Onze procedure

 

Tijdens ons selectieproces zijn we enthousiast op zoek naar kandidaten die uitstekend passen bij ons bedrijf en de juiste vaardigheden hebben om ons team te versterken. Onze aanpak is ondersteunend en gericht op het gezamenlijke succes van onze medewerkers en ons bedrijf!

1. Reactie op jouw sollicitatie

Wij nemen telefonisch of per mail contact met je op

2. Jouw eerste gesprek

Je eerste gesprek is met HR en een medewerker van de betreffende afdeling waarop je hebt gesolliciteerd

3. Het tweede gesprek

Je tweede gesprek is met je toekomstige leidinggevende van de betreffende afdeling waarop je hebt gesolliciteerd

4. Passend aanbod

Je ontvangt een passend aanbod per mail en wij kijken uit naar je komst!
offerte_foto4
2_R63798
Fotoshoot_sept21_low-12