Customer Support Engineer
32-40 uur per week
Wij zoeken versterking binnen ons Customer Success Team. Heb jij een technische IT achtergrond? Ben jij servicegericht en geeft het jou energie om onze klanten blij te maken met jouw oplossing? Dan zijn wij op zoek naar jou!
DOING IT
Het Customer Success Team bestaat uit negen personen en heeft als hoofddoel het bieden van een optimale klantbeleving. Hierbinnen heeft ieder zijn rol. Er zijn Consultants die trainingen en implementaties verzorgen bij nieuwe klanten en Customer Service Medewerkers die met name functionele vragen beantwoorden op de 1ste lijn. Jouw rol als Customer Support Engineer zit hier tussenin.
-
Je hoofdtaak is het beantwoorden van zowel functionele, als technische vragen van de klant.
Naast het beantwoorden van deze 1ste en 2de lijns tickets voer jij ook taken uit als:
-
het klaarzetten van klantomgevingen;
-
instellen van API’s;
-
importeren van artikeldata.
Vanuit deze taken heb je naast klantcontact ook contact met andere stakeholders binnen de woningbranche, zoals leveranciers.
ASKING IT
-
Mbo(+) werk- en denkniveau (bij voorkeur heb je een ICT en/of software gerelateerd opleiding gevolgd);
-
minimaal twee jaar relevante werkervaring (in een support gerelateerd functie);
-
goede communicatieve en sociale vaardigheden. Je vindt het leuk om een band op te bouwen met de klant en voor hen vraagbaak te zijn; zowel mondeling als schriftelijk beheers je de Nederlandse taal goed;
-
woonachtig binnen een straal van 40 kilometer vanaf Staphorst;
-
40 uur per week beschikbaar, 32 of 36 uur per week is ook zeker bespreekbaar.
PROVIDING IT
Wanneer jij als Customer Support Engineer ons LogicTrade Team komt versterken, kom je terecht in een fijn team waar de sfeer en energie uitnodigt om het beste in jezelf naar boven te halen. Naast een goed salaris bieden wij jou:
-
Volop trainings- en opleidingsmogelijkheden (persoonlijk opleidingsbudget)
-
25 vakantiedagen (bij fulltime dienstverband)
-
Een fijne werkplek met uitstekende faciliteiten
-
Dagelijks een heerlijke gratis lunch op kantoor
-
Moderne pensioenregeling
-
Doorgroeimogelijkheden binnen een informele, dynamische omgeving
Wie zijn wij
LogicTrade is de naam van onze organisatie en softwaresuite. Onze software is gericht op de woonbranche en bestaat uit allerlei innovatieve modules en applicaties. Deze modules helpen de klant in al haar processen. Denk aan voorraadbeheer, slim artikel-/productbeheer, een goed doordachte productconfigurator en een handige verkoopapplicatie voor op de winkelvloer.
Onze ambitie is om de woonbranche te vernieuwen door slimme automatisering. Kwaliteit en klantgerichtheid staat hierbij voorop. Als team denken wij samen, met veel plezier ieder dag na over hoe we onze software nog beter, leuker en slimmer kunnen maken voor onze klanten. Hierdoor zijn we de afgelopen jaren als organisatie sterk gegroeid. Klanten door heel Nederland en België werken met onze software. Denk aan o.a. Trendhopper, Nijfhof Baarn, Eijerkamp, Woninginrichting-Aanhuis en andere gerenommeerde retail organisaties.
Reageer bij interesse snel door een mail te sturen naar hr@logictrade.nl. We komen graag met je in contact. Ook bij twijfel nodigen wij jou uit te reageren. Op basis van jouw wensen en competenties kijken we graag samen met jou wat we voor elkaar kunnen betekenen.
Liever eerst telefonisch contact? Bel Linde (HR) via 088 - 2400 180.
Onze procedure
Tijdens ons selectieproces zijn we enthousiast op zoek naar kandidaten die uitstekend passen bij ons bedrijf en de juiste vaardigheden hebben om ons team te versterken. Onze aanpak is ondersteunend en gericht op het gezamenlijke succes van onze medewerkers en ons bedrijf!