Klantenservice Medewerker 

24-40 uur per week

 

Wij zoeken een enthousiaste Customer Succes Medewerker voor ons LogicTrade Customer Succes Team! Ervaring is geen must. Het belangrijkste is dat het je energie geeft om met passie klanten verder te helpen en affiniteit hebt met IT. Wij zorgen dat je na een zorgvuldig inwerktraject uit kunt groeien tot een LogicTrade Product Specialist!

 

Wat ga je doen

Bij LogicTrade werken we samen als één team. Binnen het Customer Succes Team is ons hoofddoel een optimale klantbeleving. Het geeft jou energie om de eindgebruiker van onze software te informeren en adviseren en dus verder te helpen met hun vragen. Kortom een blije klant, maakt jou ook blij!

Klantvragen komen binnen via onze helpdesktool en telefonisch. Dit zijn grotendeels functionele vragen. Denk hierbij aan vragen als; hoe maak ik een nieuw product aan?; hoe kan ik de prijs van een artikel aanpassen?; hoe stel ik een offerte op?; etc. Het kunnen ook complexere (technische IT) vraagstukken zijn waar je niet direct antwoord op kunt geven. In dat geval stem je duidelijke verwachtingen over een terugkoppeling af met de klant.

LogicTrade is een softwaresuite met veel mogelijkheden en dus is dit een afwisselende functie waar je een brede LogicTrade kennis voor nodig hebt. Deze kennis heb je op het moment dat je deze vacature leest nog niet. We starten in deze functie dan ook met een uitgebreid inwerktraject. Je wordt in je functie goed ondersteund om uiteindelijk uit te groeien tot een ware product specialist en vraagbaak voor onze klanten.

Het Customer Service Team bestaat uit vier personen. Het team kenmerkt zich door de goede sfeer, gedrevenheid, flexibiliteit en humor. Er is veel bereidheid om elkaar te helpen en samen voor een mooi resultaat te gaan. Het team kijkt uit naar je komst!

 

Wat wij vragen

  • Je hebt Mbo(+) werk- en denkniveau;
  • Het is een sterke pré wanneer je ervaring hebt in een vergelijkbare functie (bijv. klantenservice, customer service, support) en affiniteit hebt met IT;
  • Je beschikt over zowel goede communicatieve als sociale vaardigheden en vindt het leuk om een band op te bouwen met de klant en voor hen vraagbaak te zijn;
  • Je vindt je uitdaging in het volledig verdiepen in de functionele werking van onze software en presteert op je best wanneer er een piek is qua aantal binnenkomende vragen;
  • Je bent oplossingsgericht, flexibel, adequaat en in staat om overzicht te behouden in openstaande vragen;
  • Zowel mondeling als schriftelijk beheers je de Nederlandse taal goed;
  • Je woont binnen een straal van 40 kilometer vanaf Staphorst;
  • Je bent minimaal 24 uur per week beschikbaar (meer uren is ook zeker bespreekbaar).

Wat wij jou bieden 

Wanneer jij als Klantenservice Medewerker ons LogicTrade Team komt versterken, kom je terecht in een fijn team waar de sfeer en energie uitnodigt om het beste in jezelf naar boven te halen. Naast een goed salaris bieden wij jou:

  • Een fijne werkplek met uitstekende faciliteiten;
  • Een gedegen opleidings-/intwerktraject waarin je zowel de software LogicTrade leert kennen als kennis opdoet over de woonbranche;
  • Jaarlijks persoonlijk te besteden opleidingsbudget;
  • Ambitieuze, professionele, gezellige en hardwerkende collega’s;
  • 25 vakantiedagen (bij een fulltime dienstverband);
  • Betrokken werkgever (platte organisatiestructuur met korte lijntjes);
  • Reiskostenvergoeding;
  • Vakantiegeld (8%);
  • Moderne pensioenregeling;
  • Doorgroeimogelijkheden binnen een informele, dynamische omgeving. Bijvoorbeeld richting Customer Success Specialist of Consultant.

Liever eerst telefonisch contact? Bel Linde (HR) via 088 - 2400 180.

 

Onze procedure

 

Tijdens ons selectieproces zijn we enthousiast op zoek naar kandidaten die uitstekend passen bij ons bedrijf en de juiste vaardigheden hebben om ons team te versterken. Onze aanpak is ondersteunend en gericht op het gezamenlijke succes van onze medewerkers en ons bedrijf!

1. Reactie op jouw sollicitatie

Wij nemen telefonisch of per mail contact met je op

2. Jouw eerste gesprek

Je eerste gesprek is met HR en een medewerker van de betreffende afdeling waarop je hebt gesolliciteerd

3. Het tweede gesprek

Je tweede gesprek is met je toekomstige leidinggevende van de betreffende afdeling waarop je hebt gesolliciteerd

4. Passend aanbod

Je ontvangt een passend aanbod per mail en wij kijken uit naar je komst!
offerte_foto4
2_R63798
Fotoshoot_sept21_low-12